ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Το GoFlower σας εγγυάται την υψηλότερη ποιότητα και εξυπηρέτηση της αγοράς. Στόχος μας είναι η απόλυτη ικανοποίησή σας και αυτό σας εγγυόμαστε.
Τα προϊόντα που επιλέγετε είναι και αυτά που δεσμευόμαστε ότι θα παραδοθούν. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις υπάρχει η πιθανότητα κάποιο είδος λουλουδιού ή συνοδευτικού δώρου να έχει εξαντληθεί ή να μην υπάρχει στον ίδιο ακριβώς χρωματισμό.
Σε αυτή την περίπτωση θα αντικατασταθεί με παρόμοιο είδος, της ίδιας ή μεγαλύτερης αξίας. Σε περίπτωση που η συγκεκριμένη αλλαγή διαφοροποιεί σημαντικά την εικόνα του προϊόντος που αρχικά παραγγείλατε, το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει και να ζητήσει τη συγκατάθεσή σας για την διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.
Αν δεν μείνετε απόλυτα ευχαριστημένοι από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε αμέσως με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, καλώντας το 210 6774583.
--------------------------------------------------------------
ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ
Το GoFlower αποστέλει προϊόντα στους περισσότερους νομούς της Ελλάδας και σε ένα μεγάλο αριθμό άλλων χωρών. Καθημερινά επεκτείνουμε το δίκτυο μας στην Ελλάδα και τον κόσμο, επιλέγοντας προσεκτικά τους συνεργάτες μας. Σύντομα θα μπορούμε να στέλνουμε τα λουλούδια και τα δώρα σας σε ακόμη περισσότερους προορισμούς.
Για τις αποστολές σας έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 διαφορετικά χρονικά διαστήματα της ημέρας:
1) Οποιαδήποτε Στιγμή
2) 09:00-15:00
3) 12:00-18:00
4) 18:00-23:00
Σημειώστε ότι αν έχετε επιλέξει να πληρώσετε το απαιτούμενο ποσό με τη διαδικασία της κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό, θα πρέπει να υπάρχει αρκετός χρόνος μεταξύ της χρονικής στιγμής της κατάθεσης και του χρονικού διαστήματος της εκτέλεσής της, έτσι ώστε να είναι δυνατή η επιβεβαίωσή της.
--------------------------------------------------------------
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ (μεταφορικά)
Στο GoFlower για κάθε αποστολή σας χρεώνεστε ξεχωριστά και με ένα κόστος μεταφορικών. Έτσι, εσείς γνωρίζετε ακριβώς πόσο αξίζουν τα λουλούδια ή τα δώρα που παραγγείλατε και εμείς έχουμε τη δυνατότητα να σας παρέχουμε ''δίκαιες'' χρεώσεις. Εάν τα έξοδα αποστολής συμπεριλαμβανόντουσαν στην τιμή των προϊόντων μας, σε πολλές περιπτώσεις θα σας χρεώναμε περισσότερο από αυτό που θα έπρεπε.
Τα έξοδα αποστολής για κάθε προϊόν μπορείτε να τα δείτε κάνοντας ''κλικ'' στο αντίστοιχο εικονίδιο με το φορτηγάκι. Το κόστος αυτό ποικίλει ανάλογα με την τοποθεσία του παραλήπτη.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να κάνετε παραπάνω από μία αποστολές, για να δείτε την ανάλυση του κόστους των μεταφορικών για κάθε παραγγελία σας, στο βήμα ''ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ'' πατήστε στον μεγεθυντικό φακό δίπλα από το πεδίο "ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ".
--------------------------------------------------------------
ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΕΩΣΗΣ
Για την ολοκλήρωση μιας αγοράς σας υπάρχουν 3 τρόποι χρέωσης:
1) Χρέωση της πιστωτικής κάρτας σας (VISA, MasterCard, American Express).
Η καταχώρηση των στοιχείων της κάρτας, η επιβεβαίωσή τους, η δέσμευση του ποσού και η τελική χρέωση γίνονται σε ασφαλές περιβάλλον (SSL) του PayPal. Το goflower.gr σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει και επομένως δεν αποθηκεύει τα στοιχεία της κάρτας σας σε κάποια βάση δεδομένων.
2) Χρέωση μέσω του λογαριασμού σας στο PayPal.
3) Κατάθεση σε τραπεζικούς λογαριασμούς:
EFG EUROBANK:
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ:
ALPHA BANK:
ΑΡ. ΛΟΓ/ΣΜΟΥ: 110-002101-324722
IBAN: GR40 0140 1100 0210 1324 722
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ/ΟΙ: ΣΠΥΡΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΙΩΑΝΝΗ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ:
Στην κατάθεση σας θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία απαραίτητα τον αριθμό της παραγγελίας σας και προαιρετικά το ονοματεπώνυμό σας. Σημειώστε ότι η παραγγελία σας θα εκτελεστεί μόνο έπειτα από επιβεβαίωση της κατάθεσή σας. Η επιβεβαίωση γίνεται από τους υπεύθυνους παραγγελιών του goflower.gr ελέγχοντας ηλεκτρονικά τον λογαριασμό καταθέσεων ή αν επιθυμείτε την επίσπευση της διαδικασίας στέλνοντας την απόδειξη της κατάθεσής σας στο fax: 210 6773175.
--------------------------------------------------------------
ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ